خرید سنسور تشخیص شعله

 

جهت خرید سنسور تشخیص شعله و آشنایی با محصول این مقاله را مطالعه بفرمایید، در صورت هر گونه سوالی با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل فرمایید.

سنسور تشخیص شعله تولید شرکت سپهر پارس، (Flame Scanner)، جهت بررسی رفتار شعله‌های ناشی از سوخت قابل استفاده است. بررسی رفتار شعله‌ها یکی از مهم‌ترین فعالیت ها در صنایع مختلف نفت، گاز پتروشیمی، آجر پزی، صنایع غذایی، لاستیک و پلاستیک و … می‌باشد.

دستگاه اسکنر شعله یا تشخیص شعله‌ی UV، در واقع نور یووی ناشی از تابش یک شعله را در بازه‌های فرکانسی مختلف شناسایی می‌کند. نتیجه به صورت یک خروجی کنتاکت به ما گزارش داده می‌شود.

در طیف امواج الکترومغناطیسی امواج فرابنفش به ترتیب بعد از مادون قرمز و نور مرئی قرار می‌گیرند. با توجه به اینکه  امواج فرابنفش طول موج کوتاه تر و فرکانس بیشتری دارند با چشم بشریت قادر به رویت نخواهند بود.

سنسور های UV در تمام دنیا حساسیت و محدودیت‌ها‌ی مربوط به خود را دارند.

برخی از محدودهای سنسور تشخیص شعله UV

 

با توجه اینکه اندازه‌ی اتصالات در بویلرها، کوره‌ها، Reformer ها و دیگر تجهیزات صنعتی متفاوت است، شرکت سپهر پارس (اسپید) قادر به طراحی و ساخت سنسور‌های تشخیص شعله بر اساس شرایط نصب، مجموعه‌ی شما می‌باشد.

از این رو پیشنهاد می‌گردد پس از خرید سنسور تشخیص شعله یک سنسور در یک ایزوله از نورهای محیطی از کوره نصب شود که بیش ترین راندمان را داشته باشد. جهت مشاوره ی نصب کارشناسان شرکت در خدمت شما هستند

دانلود کاتالوگ سنسور تشخیص شعله شرکت سپهر پارس

 

ویژگی‌های سنسور تشخیص شعله ( فلیم اسکنر) شرکت سپهر پارس

 

 دستگاه اسکنر شعله یا فلیم اسکنر (Flame Scanner) برند اسپید، جهت مانیتورینگ آتش در کوره، بویلر، برنر و … مورد استفاده قرار می گیرد. این اسکنر، حضور یا عدم حضور شعله را با خروجی کنتاکت به شما اعلام میکند. علاوه بر این قابلیت آمپلی فایر جهت نمایش شدت نور از 4 میلی آمپر تا 20 میلی آمپر را دارا می باشد.

فلیم اسکنر شرکت سپهر پارس ساخت ایران با تاییدیه فنی و قیمت مناسب می باشد. که تا کنون در پالایشگاه، کارخانجات فولاد، سیمان، رزین و… مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 در زیر مشخصات فنی دو مدل از اسکنرهای شعله (ّFlame Scanner) شرکت سپهر پارس ارائه گردیده است.

 

مشخصات فنی اسکنر شعله سپهر پارس مدل  SP UVF 1PNP

 

مشخصات فنی سنسور تشخیص شعله‌ی اسپید مدل  SP UVF 1PNP ، را  می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

مشخصات فنی سنسور تشخیص شعله سپهر پارس مدل SP UVF 420PNP

 

سنسور تشخیص شعله مدل SP UVF 420PNP ،محصول دیگری از فلیم اسکنر  های شرکت سپهر پارس می‌باشد. در این مدل علاوه بر دیدن شعله، شدت شعله را با خروجی ۴ تا ۲۰ میلی آمپر گزارش می‌دهد.

این سنسور قابلیت تشخیص نور نقطه‌ای مانند شمع، تا مسافت سه متر را دارد.

 

خرید سنسور تشخیص شعله سپهر پارس و کاربردهای آن در صنعت

 

به طور مثال در یک پالایشگاه، سنسور فتوسل استفاده شده قابلیت تشخیص شعله در دمای بالای ۴۰۰ درجه را نداشت. اکنون با همکاری شرکت سپهر پارس و نصب اسکنر شعله اسپید، این مشکل برطرف شده است.